loading...
منشور دانلود l نرم افزار.بازي.موبايل.مستند
تبلیغات

 

پويا بازدید : 21 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

ست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان AutoCAD برایتان آماده کرده ایم. اتوکد نام نرم‌ افزاری است که برای ترسیم نقشه‌ های مهندسی و صنعتی به کار گرفته می شود و به افراد این امکان را میدهد که به راحتی در محیط مجازی نقشه ی مورد نظر خود را طراحی نمایند.  این نرم افزار محصول شرکت آمریکایی Autodesk بوده که اولین نسخه آنرا در دسامبر سال 1982 منتشر نمود. این شرکت در زمینه ی ساخت نرم افزارهای دو و سه بعدی محصولات متفاوتی را وارد بازار کرده که علاوه بر اتوکد یکی دیگر از محصولات پر طرفدار و معروف آن نرم افزار Maya و 3D Max است که در زمینه ی انیمشن سازی کاربرد بسیار فراوانی دارد. دانشجویان رشته های عمران برای دریافت مدرک دانشگاهی خود حتمآ میبایست طریقه ی کار با این نرم افزار را به طور کامل آموخته باشند و در امتحان نهایی زیر دست اساتید مجرب با آن کار کنند. نرم افزار اتوکد را میتوان جایگزینی بسیار مناسب برای میز و سایر ابزار نقشه کشی دانست زیرا شما در محیط آن تمامی ابزارها و وسایل نقشه کشی را در اختیار دارید و به راحتی می توانید در محیطی شبیه سازی شده اقدام به طراحی نقشه مورد نظرتان نمایید، حتی میتوانید به صورت کاملآ رایگان از ابزارهایی استفاده کنید که به دلیل قیمت بالا امکان خرید آنها برای شما وجود ندارد. در کشور های مختلف جهان از این نرم افزار برای طراحی پروژه های مختلف اعم از طراحی های ساختمانی داخلی، خارجی، فضاهای سازه ای داخلی و خارجی، صنایع خودرو، هواپیمایی، کشتی و ناو های مسافربری و جنگی، صنایع نظامی و بناهای عظیم معماری و ساختمان و بسیاری دیگر از انواع طراحی های تجاری و مسکونی استفاده میشود. اکثر سایتهای ایرانی این نرم افزار محبوب را با قیمتهای بسیار بالا برای فروش قرار داده اند اما سایت میهن دانلود بر خلاف سایر سایتهای ایرانی این نرم افزار را به صورت کاملآ رایگان از سرور های پر سرعت برای دانلود شما کاربران گرامی قرار داده است.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

براي خرید نرم افزار Autodesk Autocad 2013 x86 x64 در 1 دي وي دي  به قیمت 3000 تومان روی لینک زیر کلیک کرده و پس از دریافت محصول مبلغ آن را به مامور پستی پرداخت نمایید

buybig1.gif

 

دانلود نرم افزار Autodesk Autocad 2013 x86 x64

برخی از ویژگیهای این نرم افزار:
- امکان طراحی انواع نقشه های ساختمان.
- داشتن تمامی ابزارهای نقشه کشی.
- طراحی نقشه ها به صورت دو و سه بعدی.
- افزیش کارایی های نرم افزار که به شما امکان خلق و ویرایش طرح هایتان را با انطعاف پذیری بسیار بالاتری می دهد و بسیاری از تنظیمات دورنی طرح را به صورت خودکار میزان کرده و انجام می دهد.
- افزوده شدن بخش چند Text Command به صورت Multi-Line یا چندین خط بوده.
- افزوده شدن قابلیت جدیدی تحت عنوان 2D Drafting and Annotation تا برای آن دسته از کاربرانی که از نسخه های قدیمی تر اتوکد وارد محیط این نرم افزار می شوند، برایشان آسان تر و آشنا تر جلوه دهد.
- بهره گیری از فرمت DGN نرم افزار Microstation و تبدیل این دو فرمت به یکدیگر.
- قابلیت جدید ترکیب چارت های Excel و Autocad به یکدیگر و خلق یک چارت یا Table نهایی در محیط اتوکد.
- مدیریت بسیار خوب بر روی انواع لایه ها در محیط این نرم افزار و بخش Layer Properties.
- بهبود کیفی طرح های سه بعدی متنی و گرافیکی.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- و ...

دانلود نرم افزار Autodesk Autocad 2013 x86 x64

روش نصب و رجيستر نرم افزار:
پس از دانلود تمام پارتهاي نرم افزار، با کمک نرم افزار Winrar (از اینجا دانلود کنید) آنها را از حالت کمپرس شده خارج نموده و سپس فايل ISO استخراج شده را فقط با استفاده از نرم افزار UltraISO (از اینجا دانلود کنید) با سرعت 4x بر روي يک دی وی دی خام رايت نماييد.
فايل کرک را که به صورت جداگانه براي دانلود قرار گرفته، دانلود نموده و سپس آنرا از حالت فشرده خارج نماييد و پوشه Crack for Autodesk Autocad 2013 استخراج شده را بر روي دسکتاپ کپي کنيد. سپس وارد پوشه شده و پنجره را Minimize نماييد تا در نوار Taskbar قرار بگيرد. (توجه داشته باشيد که در طول مراحل نصب نرم افزار به هيچ عنوان نبايد اين پوشه را ببنديد).
DVD را درون CD/DVD Rom کامپيوتر قرار داده و پس از وارد شدن به پوشه مربوطه فايل Setup.exe را اجرا کنيد و سپس پوشه را ببنديد.
در پنجره باز شده گزينه Install Products را انتخاب کنيد و در پنجره هاي بعدي نيز بر روي Next کليک نماييد.
 در پنجره User and Product Information گزينه I have my product information را انتخاب کنيد و در کارد Serial number يکي از سريال هاي زير را وارد کنيد:
666-69696969
667-98989898
400-45454545
066-66666666
يا از سريال هاي دلخواه اما با پيروي از الگو سريال هاي بالا استفاده کنيد.
همچنين در کادر Product key کد 001E1 را وارد نماييد و سپس بر روي Next کليک کنيد.
در پنجره Begin Installation بر روي Configuration کليک نموده و سپس گزينه I select yes for default را انتخاب نماييد و در اخطار ظاهر شده Yes را انتخاب کنيد و پس از آن بر روي Next کليک کنيد.
پس از پايان مراحل نصب Finish را انتخاب کنيد و پنجره IE اجرا شده را ببنديد.
در پنجره Welcome to Autodeck AutoCAD 2013 قبل از اينکه بر روي Activate کليک کنيد مطمئن شويد که اتصال شما از اينترنت قطع باشد و سپس بر روي آن کليک نماييد.
در پنجره Product License Activation Options تيک گزينه ي I have an activation code from Autodesk را فعال کنيد.
حال پوشه Crack for Autodesk Autocad 2013 را که در ابتدا در حالت Minimized قرار داديد اجرا کنيد و فايل xf-autocad-kg مرتبط با سيستم عامل خود 32 يا 64 بيتي اجرا نماييد. (توجه داشته باشيد که در ويندوز سون ابتدا بايد بر روي فايل xf-autocad-kg کليک راست کنيد و سپس گزينه Run as administrator را جهت اجراي فايل انتخاب نماييد).
در پنجره ي باز شده بر روي دگمه Patch کليک کنيد بايد صفحه اي با متن Successfully patched نمايش داده شود. (در اخطار ظاهر شده OK را انتخاب کنبد اما پنجره فايل xf-autocad-kg را به هيچ عنوان نبنديد).
پس از اينکار در همان پنجره Product License Activation Options قسمتي به نام Request code وجود دارد که در مقابل آن يک کد نوشته شده شما بايد کد مربوطه را درون کادر Request فايل xf-autocad-kg کپي کنيد و سپس بر روي دگمه Generate کليک نماييد.
با اينکار در کادر Activation يک گروه از اعداد و حروف بدست مي آيد که شامل 56 کاراکتر است.
(به عنوان مثال نمونه اي از کد که عمل کرده است: A1B2C3D4E5F6G7H8I9J1K2L3M4N5O6P7Q8R9S1T2U3V4W5X6Y7Z1A2B3)
حال بايد اين اعداد و حروف را به صورت گروه هاي کوچک 4 رقمي از يکديگر با فاصله جدا کنيد و در 14 کادر خالي پنجره Product License Activation Options وارد کنيد.
(به عنوان مثال نمونه اي از کد که عمل کرده است:
A1B2 C3D4 E5F6 G7H8 I9J1 K2L3 M4N5 O6P7 Q8R9 S1T2 U3V4 W5X6 Y7Z1 A2B3)
توجه داشته باشيد که نبايد هر 16 کادر خالي پر شود 14 کادر کافي است.
پس از وارد کردن کدها بر روي دگمه Next کليک کنيد و در آخر Finish را انتخاب نماييد.
نرم افزار مورد نظر به طور کامل از محدودیت خارج شد.

دانلود نرم افزار Autodesk Autocad 2013 x86 x64

توجه:
اگر در هنگام نصب نرم افزار از داخل دي وي دي با اخطار سي دي را قرار دهيد مواجه شديد کليه فايل هاي موجود در دي وي دي را در داخل کامپيوتر خود کپي کرده و سپس با اجراي فايل Setup.exe اقدام به نصب نرم افزار از داخل کامپيوتر نماييد.

قابلیت بازيابي فايل هاي فشرده و روش آن:
به دليل بالا بودن حجم فايل ها براي اينکه نگراني دوستان براي دانلود اين مجموعه به صورت کامل برطرف گردد تمهيداتي را وِيژه اين فايل ها در نظر گرفته ايم و آن قابليت بازيابي فايل هاست. فايل هايي که براي دانلود قرار گرفته اند چندين بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روي هاست توسط تيم نرم افزار ميهن دانلود تست گرديده در نتيجه فايل ها کاملآ سالم هستند اما در برخي مواقع به دليل توقف هاي موقتي که کاربران در هنگام دانلود فايل ها انجام مي دهند فايل ها دچار مشکل مي شوند بدين صورت که پس از دانلود و استخراج فايل ها از سوي نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو ميشوند. اما جاي نگراني نيست چون فايل ها به گونه اي فشرده شده اند که داراي قابليت بازيابي هستند. به همين منظور کافيست که فايل معيوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنيد و سپس با انتخاب گزينه Repair اقدام به تعمير فايل فشرده نماييد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 268
  • بازدید کلی : 3,878
  • کدهای اختصاصی
    سریال هایی که میتوانید دانلود کنید

    دانلود سریال Vegas
    دانلود سریال Justified

    دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی فصل سوم