loading...
منشور دانلود l نرم افزار.بازي.موبايل.مستند
تبلیغات

 

پويا بازدید : 29 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (0)

  دانلود نسخه جدید دیکشنری بابیلون Babylon Pro v9.0.4 r26

Babylon یکی از مشهورتین و قدرتمندترین نرم افزار های ترجمه لغت و متن میباشد. ویژگی خاص و متمایز این نرم افزار وجود Glossary های متعدد و متفاوت برای هر زبان و تخصصی برای هر رشته می باشد. این نرم افزار با اکثر زبان های زنده دنیا سازگاری و هماهنگی دارد. این نرم افزار قدرتمند از چند نسخه پیش  قابلیت ترجمه متن ها را هم به عنوان قابلیتی جدید اضافه کرده که به محبوبیت این نرم افزار محبوبیت زیادی کرده است.

توسط این نرم افزار کاربر به سرعت می تواند Email ها، صفحات اینترنتی، اسناد، پیام های فوری و … را ترجمه کند. برای ترجمه متن یا کلمه مورد نظر کافیست فقط یکبار بر روی آن کلیک کرده تا پنجره کوچک محاوره ای Babylon ظاهر شده و نتایج و معنی آن را به نمایش در آورد. این نرم افزار برای تشخیص کلمات در محیط های غیر متنی (مانند اسناد PDF) از روش تشخیص نوری نویسه ها یا OCR استفاده می کند. این قابلیت هم گاهی بسیار مهم می شود زمانی که ما کاربران یک کتاب الکترونیکی با فرمت PDF را در اختیار داریم در حالی که مجبور هستیم آن را ترجمه هم کنیم. شناخت کلمات از داخل عکس ها می تواند کمک زیادی کند تا کار ترجمه فوق العاده سریع به پیش رود. شما هم اکنون می توانید نرم افزار مفید و کاربردی بابیلون را از سایت یاس دانلود دریافت کنید.

 

پويا بازدید : 47 شنبه 16 دی 1391 نظرات (1)

بازی مربی گری فوتبال آندروید MYFC Manager 2013 v2.05

آیا دوست دارید مربی تیم فوتبال شوید؟دوست دارید تیم خود را با سیستم مورد علاقه خود را بچینید و طی بازی هر جور که دوست دارید بازی را هدایت کنید.اگر دوست دارید هیجان مربی بودن را تجربه کنید ف لذت برد تیمتان را بچشید یا لحظات قهرمانی با تیمتان را تجربه کنید برای شما نرم افزاری ویِه و هیجان انگیز برای سیستم عامل اندروید آماده دانلود کرده ایم. شما می توانید با این بازی به دنیای مربیگری وارد شده و لذت مربی فوتبال بودن را تجربه نمایید.
شما می توانید در کشورهای مختلف مانند انگلیس ٰ اسکاتلند ٰ فرانسه ٰ اسپانیا و…. مربیگری کنید از فوتبال لذت ببرید.تیم خود را هدایت کنید و موفقیت را در کشورهای مختلف و در لیگ های ان کشورها تجربه نمایید.
شما در این بازی می توانید در نقش مالک نیز ایفای نقش کنید و خلاصه هر کاری که دوست دراید در یک باشگاه انجام دهید را با این بازی تجربه کنید.

از ویژگی های این بازی می توان به موارد زیر اشاره کرد :
-    امکان خرید و فروش بازیکن
-    مدیریت تیم و تعیین استراتژی برای بازی
-    قابلیت تغییر نام بازیکنان
-  قابلیت تغییر نام در باشگاه هواداران و تیم
- پشتیبانی از زبان های مختلف
- گیم پلی بسیار عالی و کاربرپسند
- رابط کاربری با گرافیک بسیار عالی
- امکان شرکت در لیگ های معتبر اروپایی
- امکان تعیین رنگ و نقش پیراهن تیم
- امکان تعیین نوع بازی برای بازیکنان
- و …


 

پويا بازدید : 15 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

ریپ کردن انواع دی وی دی Xilisoft DVD Ripper Ultimate 7.5

Xilisoft DVD Ripper Ultimate یک نرم افزار قدرتمند و حرفه ای برای ریپر آسان انواع دی وی دی است .این نرم افزار در کنار قابلیت های ریپ کردن انواع فرمت های فایل های ویدیویی مانند AVI, MPEG, WMV, DivX, MP4, H.264, RM, MOV, M4V, XviD, 3GP, MP3, WMA, WAV, RA, M4A, AAC, AC3, OGG و.. به یکی از بهترین ها تبدیل شده است.شایان ذکر است این نرم افزار منطبق شده با iPod, iPhone, PSP, Apple TV و… است.Xilisoft DVD Ripper Ultimate این توانایی را به شما می دهد تا انواع فایل ویدیویی را کراپ ، تقسیم و… نمایید.


پويا بازدید : 55 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)
دانلود Nero Platinum v12.0.02000 Full + Content Pack RePack x86/x64 + Lite + Micro - نرم افزار رایت، ویرایش و پشتیبان گیری نرو
دانلود Nero Platinum v12.0.02000 Full + Content Pack RePack x86/x64 + Lite + Micro - نرم افزار رایت،
(91/9/27) تغییرات:

نسخه ی قبلی برای نصب به سریال نیاز داشت، که سریال های موجود نیز پس از مدتی منقضی می شوند، نسخه ی جایگزین شده یک نسخه ی کامل و کرک شده است که برای نصب آن نیازمند شماره سریال نخواهید بود!

با توجه به اینکه امروزه بر خلاف چند سال قبل اکثر کامپیوترها دارای ابزار رایت انواع CD/DVD بوده، نیاز کاربران به نرم افزار های مرتبط با مقوله رایت بیشتر از گذشته می باشد.
نرم افزار Nero که پیش تر تنها به عنوان ابزاری برای رایت CD/DVD مورد استفاده قرار می گرفت، در نسخه های جدید خود از حالت تک منظوره خود خارج شده است و به گستره ایی از نرم افزارها و ابزارهای گوناگون تبدیل شده است که امکانات بیشماری از انتقال اطلاعات از دستگاه های جانبی گرفته تا تغییر فرمت و ضبط اطلاعات بر روی مدیا های مختلف، نمایش فایل های تصویری، ویرایش فایل های صوتی، طراحی گرافیکی جلد سی دی، ایجاد نسخه ی پشتیبان از اطلاعات، همه و همه را در اختیارتان قرار می دهد و به راحتی شما را از نصب بسیاری از نرم افزار های تک منظوره دیگر بر روی کامپیوتر خود بی نیاز می کند همچنین در فضای سیستم، زمان و هزینه های شما نیز صرفه جویی می کند.
بسته نرم افزاری Nero 12 Platinum، این امکان را برای شما فراهم می آورد تا به روشی جدید به مدیریت فایل های صوتی و تصویری خود پرداخته و از تمامی آن ها یک نسخه پشتیبان (Backup) تهیه نمایید.

همچنین کار ویرایش تصاویر ویدوئی، رایت سی دی و دی وی دی و بلوری و پشتیبان گیری از اطلاعات را انجام می دهد. نرم‌افزار Nero Platinum مشهورترین و می‌توان گفت جزء یکی از قدرتمندترین برنامه‌های رایت سی‌دی و دی‌وی‌دی است. این نرم افزار به ویرایش ویدئویی و ایجاد فیلم HD و بازیابی آسان و ضبط دیسک های CD ،DVD و Blu-ray و کپی کردن می پردازد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Nero Platinum:
- وجود بیش از از ۱۵ عنوان نرم افزار در این بسته نرم افزاری
- سازگاری با انواع استانداردها در لوح های فشرده
- امکان رایت به صورت های مختلف به مانند نسخه های قبل
- نمایش فیلم ها و تصاویر و موزیک ها با بالاترین کیفیت ممکن
- سازگار با فرمت های مختلف در زمینه های گوناگون
- امکان ویرایش تصاویر، موزیک ها و فیلم ها
- امکان ضبط صدا
- قابلیت قراردادن قفل برروی لوح های فشرده به منظور جلوگیری از کپی رایت غیرقانونی
- امکان تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها
- قابلیت سازگاری با جدیدترین تکنولوژی ها
- افزایش سرعت هم در نصب و هم در اجرا نسبت به نسخه های قبل
- امکان رایت انواع دی وی دی فیلم به همراه منوهای دو بعدی و سه بعدی
- مدیریت آسان تصاویر
- مدیریت آسان موزیک ها و فیلم ها
- ساخت ایمیج از دیسک ها
- به اشتراک گذاری فایل ها و آپلود آن ها در سایت هایی مانند Youtube
- قابلیت شخصی کردن دیسک ها
- سرعت سنج برای دیسک گردان ها
- ساخت درایو مجازی
- ارتباط با انواع موبایل ها و دستگاه های همراه پخش صوت و تصویر
- تبدیل فرمت های صوتی و تصویری به یکدیگر
- سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز 8
- و ...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 51
  • بازدید سال : 299
  • بازدید کلی : 3,909
  • کدهای اختصاصی
    سریال هایی که میتوانید دانلود کنید

    دانلود سریال Vegas
    دانلود سریال Justified

    دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی فصل سوم